Thursday 1 December 2011

hari pink sedunia!

Salam.

korang kenal tak ain Maisarah?
she is a novelist.
mungkin die tak terkenal dalam kalangan orang dewasa
tapi die ni sangat sangat sangat popular
dalam kalangan kanak-kanak dan remaja sekitar umo 7-17 tahun.

entry lepas ade cerita pasal preparation untuk
perjumpaan tahunan pembaca ain maisarah kan?
jadi hari2 yang ditunggu2 tu telah tiba dan....
aku telah menjadi seorang pekerja spa yang berjaya...
hahhahaha.

first day keje sangat penat sampai rasa nak pengsan
sebab terlalu ramai yang datang..
bygkn peminat2 ain maisarah ni,
dtg sebelum pukul 9 lagi dekat banglo pink ain maisarah tu
kebanyakannya semua serba pink
mmg ikut tema betul budak2 ni..

hari ke 2 dan ke 3 dah slow down sikit
tapi still ramai yang dtg bagi sokongan
bile aku interview budak2 tu,
ade yg dtg dari johor, pahang, perak, melaka, kelantan, singapore pun ade!
tu yg aku sempat interview.
yg aku tak sempat interview, mesti la dtg dari merata2 lagi tempat.
bygkn diorang sanggup dtg dari jauh semata2
nak jumpe kak ain maisarah kesayangan diorang
so sweeettttttt :)

pastu masa aku buat facial tu, ade la borak2 dgn sorg budak ni
ni dialognye:

aku: adik skrg cuti sekolah la kan? buat ape dekat rumah?
adik kiut: a'ah tgh cuti sekolah. tak buat ape pun kat rumah. on9 facebook jer.
(buat pengetahuan semua budak kiut n baru 10 tahun)
aku: haaa.. on9 facebook chat dgn boipren yer??
adik kiut: eh tak la. kite tengok fb ain maisarah. sampai pukul 3 pagi.
aku: erkkk??? =.="

aku terkedu. dalam hati aku, aku berkata2  "fanatik giler budak2 ni dkt ain maisarah." huhu

dekat event ni, ade beberapa station.
station spa,
station makeover,
station photoshoot,
station inai. :D

jom tengok gambar2 :)




our team



spa pink room



semua yang daftar, akan dapat passport pink ni untuk ke station2



manicure :) mak2 pun tak melepaskan peluang. hehe



motiff???




























2 comments: