Monday 26 November 2012

Aku Sendiri....

assalamualaikum...

dah lamanya tak jenguk blog ni.. dan blog2 yang lain...


tak rindu pun, tapi rasa macam ketinggalan berita2 sensasi jer... hahaha


biasa la konon2 nak istiqamah mengupdate blog tapi kalau dah memang diri ni dilahirkan untuk menjadi pemalas tegar, makanya takdir tidak boleh diubah... sekiannn...


oh tidak, mulai harini saya akan berubah... insyaallah... saya akan mengupdate blog ni dari semasa ke semasa untuk rujukan anak cucu cicit saya nanti... biar mereka2 tahu yg mama a.k.a nenek a.k.a moyang mereka ni sgt comel, versatile, dan byk makan. tq.


berdasarkan tajuk entry kali ini, "Aku Sendiri", ya... sy keseorangan sekarang.... di teratak ayahanda dan bonda saya... saya tak tahu mana yang lain pergi... saya hanya ditemani oleh sang2 cicak yang ensem lagi macho sahaja... tapi saya berjanji tidak akan patah semangat dan sentiasa berdoa Allah akan berikan jalan yang terbaik untuk saya... amin,...


kepada mak dan ayah di perantauan, jgn risaukan anakmu yg comel disini.... kakak akan jaga diri baik2 dan kurangkan makan....by the time uolsss balik msia, kakak dah kurus... tapi tak janji la,,, huhu... sobss.....



okey la, bubye la... see ya..








No comments:

Post a Comment