Wednesday 20 April 2011

aku si pecinta makanan !!

yeahhh! baru balik dari mapley dating dengan finas. 
serious kenyang nak mam***. arghhhhh... !!!
bile aku nak slim kalau macam ni ? ?
konon la nak slim sangat ? ? 
dah la takde usaha. asyik berjogging atas katil pulak tu.
menyampah jer dengan perangai diri sendiri.
pastu mak n adik-adik aku asyik tanye,
"kenape kak asyik makan jer ?"
sebab setiap kali aku skype dengan diorang mesti ade makanan kat tangan aku. 
dan dengan rakusnya aku akan menguyah makanan tersebut,
tanpa mengcover line langsung. 
aduhaiiiiiiii..........

macam ni aku nak pegi jepun ? ? 
mak n ayah kata make sure nak datang raya nanti kene slim. 
syarat yang sungguh kejam. *bagi aku la. =.="
yang pasal trip faculty aku nak ke jepun 1-10mei ni, aku rase aku tak follow la...
sebabnye sekajap sgt la....
mane puas nk bermanja-manja dengan family...
nak main-main dengan imtiyaz...
nak bergossip dengan mak n ira....
nk borak2 dengan ayah.....
nak jalan-jalan, shopping-shopping....
huhuhuu.... tak leh jadi ni.... tak leh jadi....
aku rase aku kena jugak ikut plan asal aku, pegi sana after siap thesis nanti...
dan aku akn berfoya-foya kat sana sepuas-puasnya....huahuahuahaua...

JAPAN, seriously i miss u....  <3



okey, aku rase dah lari topik. ni ha menu aku tadi. 
aku order 2 jenis makanan tahu tak? believe it or not????? kah kah kah



tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa








nyum nyum nyum ~ ~ ~ ~ ~ ~

No comments:

Post a Comment