Thursday 21 April 2011

tak tido malam.

akibat tidak dapat melelapkan mata malam tadi,
aku bangun lambat harini, pukul.......
ermmm....
aku rase patut rahsiakan sebab ini hal menjamin masa depan aku...
takut-takut kalau ade makcik-makcik bace belog ni,
berkenan kat aku mula-mula,
terus reject aku disebabkan entry kali ni....
oh nooo....
aku takkan sesekali biarkan hal tersebut berlaku dalam sejarah hidup aku...


aku tido lepas subuh..
aku penuhkan masa dengan bermain game dan mentelaah pelajaran...
almaklumlah exam tak abis lagi...
jadi terpakselah aku buat-buat rajin....
konon-konon stay up la mlm tadi...hehehe...


pukul berape tah ade orang call aku suro bangun...
potong stim betul lah mamat tu...
aku baru jer nak tido kot...
aduhhhh....kacau kacau....
lepas abis membebel dekat fon, aku sambung tido balik....
sampailah pukul..... yang dirahsiakn sebentar tadi....


bile bangun jer, aku tengok jam....
aku siap kire dah berape jam aku tido... saje nak pastikan tido aku dah cukup or tak..
aku rase belum cukupla....
sambung petang nanti pulak boleh tak?? hoho


oh, bgun jer tadi, aku terus memulakan santapan aku dengan coklat..


ini dia..........!!!!!!!!!



tak sampai seminggu coklat tu dah tinggal berape biji jer...
walaupun aku ade share dengan kawan-kawan, 
tapi boleh kate 80% coklat dlm botol tu telah berada dalam perut aku yang comel ni...=.="


oh, aku lupe!! mase makan coklat tu tadi, aku belum gosok gigi. 
lupa seyh!! heeeeeee ~ ~

No comments:

Post a Comment